一念天堂 一念地獄 如何突破局限 由意識做起 取得100分?

好多客都遇到同一問題:成日覺得唔開心, 好想突破, 但唔知點做?

其實我地每日,對每樣野的感覺, 諗法, 喜好, 判斷等等, 95%以上都係由我地潛意識影響, 再由我地意識上呈現出黎.

咁我地除左可以改變我地潛意識 , 仲可以直接由改變我們的意識, 從而打入我們的潛意識, 令自己對自己完全感覺唔同,以下係兩個簡單的方法, 你可以而家即刻跟住做:

方法 1) 係排梗隊等車/排梗隊等 lift等等時, 你可以諗番你上一陣子, 腦海留住的一個負面思想, 例如:我今日好攰, 覺得自己好樣衰
咁你即刻把E個負面思想改為:我今日雖好攰, 但而家已經越黎越覺得自己好精神, 覺得自己個樣好得同好靚!若可以, 一路改寫自己負面思想時,再加些想像力, 想像自己真係變得好精神和靚
(係唔係好易做呢?咁你地每日做多次, 咁你慢慢每日D負面思想, 就會越黎越少, 你會開始開心好多架)

方法 2) 你係 ig上面出 post, 最後一定會為自己的 post 出 tags
但你又冇諗過, 由而家開始,為自己諗只少三個正面的tags, 然後記住佢, 由或者為自己的 tags set alarm 係自己電話上, 咁你電話 alarm一嚮時, 你就可以看見自己的 tags.
咁 set 乜野 tags 呢?例如:你可以 sets : 我好靚, 我很成功, 我很聰明, 我很有錢, 我很開心, 我很幸福等等

係唔係好容易做呢?想有好日子過, 咁你地就開始即刻做, 同日日做, 相信我, 你會發覺你的世界, 係會開始感到唔同嘅!

十分感激您們對我的支持, 若沒有您們一直的支持 , 我怎可以繼續發展和成長呢?!

原文錄自我 IG

#突破局限
#突破自己
#突破自我
#負面思想
#正面思想
#改變潛意識
#改變意識
#潛意識
#意識
#身心靈
#身心靈分享

發表留言