能否靠身心靈, 不食藥, 醫好情緒低落

有個客仔問我E個問題:
唔想食藥, 可否教他一些身心靈知識, 令他的情緒低落消失?
答案是:要睇程度!
一般人常掛在口中說:我今日好鬼情緒低落!咁到底E種好鬼情緒低落是屬一般的, 或是那種呢?! 係心理學角度上指的情緒低落( depression) ,係一個情緒病, 患者會因為自己感覺不對勁, 不開心到失去一般在生活上行動力, 例如去返工, 返學, 甚至細微到不去刷牙, 洗面, 食野和起床!

若是中左上面的程度, 恐怕你就是不能憑自己好容易走出黎的!最快捷和最簡單的方法, 就是去睇醫生, 而且去看一般普通家庭科醫生也可以的, 等醫生開一些 抗憂鬱藥 (Antidepressant)
俾你食, 令你穩定到心情, 才可以有能力, 最重要係攞番自己的自主力, 調節到自己向正面諗和走.

好多人覺得食 antidepressent , 是唔好的, 因它是屬精神科藥, 而且也怕有負效果! 其實, 精神上(情緒上)病左, 就等於傷風感冒, 也要食下藥的!而且若你唔肯食, 把病枕得越黎越久, 它對你身體上和精神上的負擔,遠比你擔心食藥的負後果大得多!

食 antidepressent 能把你的不能自控的情緒狀態, 回復到比較穩定的狀態. 甚麼是比較穩定的狀態呢?就係你開始有能力, 自主地導自己向正面的想法諗, 在這時, 身心靈方法就能大派用場. 例如:做運動, 去行街, 去玩下, 食香蕉, 食 B12, 做冥想, 聽一些身心靈音樂, 做一些自我暗示練習, 用各種方法接受一些正面信息等等.

這篇文是獻俾長期受 depression所困, 不想靠藥物, 只想靠自己走出黎, 但來來去去, 總走不出來的朋友. 亦希望若你的朋友也是這樣的, 就 share下俾佢睇.

原文錄至我 IG

發表留言