戀愛不再時, 你是否也是周揚青?

在羅志祥與周揚青的8卦新聞中, 都會有很多人讚周揚青做得好漂亮. 無可否認, 她的復仇計劃, 確實做到非常 "狠而準" , 實在令我佩服!而且E件事真係好多花生剝, 坐起屋企睇, 又真係好有樂趣!但我今天所講的, 不是對這段 juicy的新聞作深入了解, 我反而想用身心靈角度去解剖這個女主角, 周揚青.

男的就冇需再多講!用自己的名氣和金錢, 來玩弄一大堆女仔, 可以用"淫蟲"來簡單形容, 今次他也應領會到一個道理:色字頭上一把刀!

周揚青今次的復仇手段, 我們旁觀者來看, 就係聰明和漂亮, 但大家要明白,復仇也是"暴力" 的一種. 對他本人來說, 這是否能真正填保他內心的傷害? 復仇是不會令內心平静, 只會令內心波濤更凶湧, 日後遇到同樣的事發生, 他會表現出更加凶狠和精準!

被人出賣和背棄時, 我們都會好憤怒, 條氣唔順, 這是好正常的!但過一陣後, 大家應開始學習, 撫慰自己內心是非常重要的. 在一個寧靜之處, 把自己分為兩個人, 好像我們細時, 同公仔傾計一樣, 問問自己感覺如何, 同自己傾下計,了解下自己真正的感受, 再撫慰下自己!

要主管自己的人生, 就要從情緒開始!你自己就係最熟識自己的人, 嘗試相信自己, 能做到平静自己的人!

平靜後, 試諗諗,復仇是否還是要做呢?我不是在這, 叫你唔好復仇, 而是想提提一點, 就是復仇E招上, 無論你是做得幾精準, 得到好多人拍案叫絕, 你也是要負出一個好大的代價, 就是日後, 你身邊的任何人, 包括朋友, 男朋友, 同事, 其他人等等, 都會好忌你, 會好小心你, 怕有一天得罪你, 你會怎對付他們!

所以今朝得勝, 日後你會變得更孤獨, 你願意嗎?若你還選擇要復仇, 就去吧!反正無人阻止到你的. 但你要記住, 你還有另一選擇, 就係:
"生活就係安安心心, 簡簡單單, 做一D自己開心的事". 

原文錄至我 IG
#羅志祥
#周揚青
#分手復仇
#分手
#情緒失控
#情緒管理
#孤獨
#安安心心
#簡簡單單
#主管自己的人生
#被出賣
#憤怒了
#淫蟲
#色字頭上一把刀
#復仇也是一種暴力

發表留言