客人睇完資料後引申之問題

1)客人問:
前日夜晚同一個同事電話wts完,講比佢知我之前想離職,然後我就知大鑊了,負能量好強,去唔返觀想嘅感覺,跟你個清洗負能量呼吸再加燒鼠尾草,再聽埋個YouTube頌缽,都洗唔走負面情緒,點算呀⋯⋯呢兩日都係咁做,仲有無方法?

Fiona答:
你明唔明你而家就等於"冇米煲飯" , 所有清負能量方法就等於係電飯煲 你的意念係"米", 如果你的意念係咁易動搖/受影響 你應該係避開所有負面思想和同他人避免任何負面意念的交流!

若你不能用决心穩定你的意志力 根本就係冇米 你問仲可以用甚麼方法 即是問梗可以用乜其他電飯煲煮熟反 你認為在冇米情況下 可以嗎?

第一 你覺得控制唔到 就係控制唔到!
第二 你要諗/少D講負面的傾談
第三 做一D你自己喜歡的事 例如睇戲 去玩 去食野等 分散自己注意力 令自己boot番起


2)客人問~

我都相信氣場對每一個人很重要,一個人氣場好,負能量自然難以入侵,香港社會競爭非常大,人要每日保持最佳狀態是不可能,唯有倚靠工具,所以我覺得水晶有機會可以幫助人提升能量

Fiona答~
你有些啱 ,有些錯!水晶係你氣場微型發射和放大器!

只要你透過觀賞, 你的意念會產生能量 ,自動打開輪位, 給水晶能量就能自動對應到, 有一個入口位伸入.

你的意念加埋水晶能量, 就能提升你氣場 但你仍要平時諗得正面D, 保持氣場穩定, 咁就不會前功盡廢!

3) 這是另一個我勸客的例子:

我開始明你點解講 你運氣唔係幾順 若你信我 請考慮我給你的建議:

首先: 每件事在將來發生的 係存在非常多可能性!
以昨天順豐派送的例子, 可能好似有你朋友的遭遇,只是其中一個可能性!但因中間有其他因素影響~例如我打左上順豐要優先處理/又或只不過就算我打唔打 佢都係會在這時間入到櫃 等等各因素的

所以你唔好假設任何事會有可能會到再差情況, 若你這樣想, 你的潛意識係會相信, good thoughts produce good thing; evil thoughts produce evil, 因我們的潛意識力量係超越我們五感, 帶你想要D野番黎!所以你要小心啊!